Kaufland Moldova anunță noi obiective de reducere a consumului de plastic din ambalajele marcă proprie

800×600

Normal
0

21

false
false
false

RO
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”,”serif”;}

Kaufland și-a stabilit noi obiective de reducere
a plasticului de unică folosință. Ca parte a strategiei REset Plastic, structurată
la nivel de grup international din care face parte, compania își propune să
folosească plastic reciclat în proporție de 20% în toate ambalajele de plastic
ale mărcilor proprii până în 2025, și să susțină astfel o economie circulară
sustenabilă.

Source: Unimedia. Kaufland Moldova anunță noi obiective de reducere a consumului de plastic din ambalajele marcă proprie

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *